torek, 10. marec 2015

Voščilnice (8)

Za mojega skavtskega brata so naročili voščilnico za 50. rojstni dan. 
Za darilo bo prejel nahrbtnik in gojzerje.
Upam, da je iz voščilnice razvidno, da je ljubitelj gora, rad drva seka, 
njegova družina šteje dve hčerki in dva sinova skupaj z ženo (rožice v drevesih).
Seveda pa je na nahrbtniku še skavtska ruta.



Nahrbtnik in gojzerji zašiti v moji delavnici.
Uporabila sem Tinine šablone, ki sem jih kupila, ko sem jo obiskala na njeni delavnici,
 zato jo prijavljam v marčevsko galerijo.

7 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Čudovito tematsko voščilnico si ustvarila. :-) To je tvoje področje! Zelo mi je všeč vse, od nahrbtnika, gojzerjev in simbolike v rožicah. Prva liga! :-)

Tina pravi ...

Ooo, kako je moral biti vesel. Vse si tako lepo pričarala na papir. Izjemno!

Anonimni pravi ...

Kako si pa to lepo naredila! Drva pa čevlji in nahrbtnik in simbolika z rožicami ... res čudovito!

Vladuška pravi ...

Super so tile gojzarji in nahrbtnik, ki ima celo zavezano ruto. Res si mislila na vse. Zagotovo bo zelo zadovoljen.

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Krasna tematska voščilnica
lp

moi pravi ...

Super ti je uspel izziv.

Irena pravi ...

Všeč mi je, da se je poleg očitne simbolike pri tebi najti tudi skrito.